úterý 2. prosince 2014

Démon a zloděj - Darren Shan

Seznam všech dílů naleznete zde.
Další skvělý díl ze série Demonata.

Démon a zloděj - Darren Shan
Kniha druhá

Název: Démon a zloděj
Autor: Darren Shan
Série knih: Demonata
Nakladatelství: COOBOO
Rok vydání: 2011
Počet stran: 237





   Když bratra Pecky Flecka ukradnou démoni, vydá se do jejich vesmíru, aby ho zachránil. Je to magické nebezpečné místo, kde vládne chaos. A před Peckou stojí tři zásadní výzvy: Naučit se ovládat magii; najít svého bratra; přežít...
   Hned na začátku své cesty se Pecka připojí k malé skupině, kterou potká v jednom ze světů ve vesmíru démonů. Velitel skupiny je Beranabus a jeho společníci jsou Šarmila, Naďa a Raz. Společně s nimi se snaží najít svého bratra. Pecka při své výpravě objeví, že má úžasnou schopnost, která jim vše usnadní. Dokáže Pecka s ostatními přežít nástrahy démonického světa a osvobodit svého bratra? Co všechno se ještě dozví?

   Pecka Fleck je vcelku zvláštní kluk, který moc nezapadá. Je ale velmi odvážný. Nejedenkrát dá v sázku vlastní život, aby zachránil bratra. Beranabus je starý odborník na vytváření oken do jiných světů. Působí namyšleně a panovačně. Šarmila nebo-li "Indka" je milá, hodná. Je to odbornice na magii. Naďa je hodná, ale aby se osvobodila od Beranaba, je schopná i zrady. Beranabus ji nutí s ním cestovat, protože má důležitý dar. Raz je silný chlapík, ale na magii moc nadaný není.

   Těšila jsem se, že si konečně přečtu druhý díl Demonaty. Když jsem zjistila, že postavy jsou jiné, byla jsem zklamaná. Nakonec jsem to nějak překousla a četla jsem dál. Nejdřív byl děj zvláštní, vznikalo mnoho zápletek. Nakonec se vše vysvětlilo a já byla z druhého dílu nadšená. I přesto zůstává mým favoritem Dervish a Grubbs.



Předchozí díl: Demonata                                                      Následující díl: Massagre

Strixie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za komentáře i kritiku, jen sem s tím. :)